Visserijmuseum zoekt gastvrouwen en gastheren

Museum zoekt vrijwilligers om team uit te breiden

Het Visserijmuseum is medio oktober 2019 officieel voor het publiek geopend.
Om de openstelling van het aansprekende museum mogelijk te blijven maken is uitbreiding van het team nodig. Het museum is daarom op zoek naar enthousiaste, vrijwillige gastvrouwen en gastheren.

Beoogde openstelling voor het publiek (na alle corona-maatregelen)
In april en oktober op zaterdag en zondag van 13-17 uur.
Van mei t/m september op vrijdag, zaterdag en zondag van 13-17 uur.

Taken gastvrouw, gastheer
Bij toerbeurt openstellen van het Visserijmuseum en het ontvangen van bezoekers.
Beoogde dagen van openstelling:
-in april en oktober op zaterdag en zondag van 13-17 uur
-van mei t/m september van vrijdag t/m zondag van 13-17 uur.

Interesse?
Wie interesse heeft om bij toerbeurt en volgens een rooster de openstelling van het Visserijmuseum en de ontvangst van bezoekers te verzorgen, kan reageren per mail: info@historischmuseumdenbriel.nl. Vanuit het museum wordt dan contact opgenomen om kennis te maken en de mogelijke inzet te bespreken.

Adres Visserijmuseum: Bernissedijk 24, 3238 BM Zwartewaal

Algemene informatie: 0181-475475;
Facebook https://www.facebook.com/pages/De-Tachtigjarige-Oorlog-Historisch-Museum-Den-Briel/118270701695580
Twitter: @MuseumDenBriel