Nieuwe gezinsactiviteit in museum Den Briel

Maak samen een fantasiereis door het museum

Brielle, oktober 2020

Vanaf 17 oktober kunnen gezinnen die Historisch Museum Den Briel bezoeken aanmonsteren op het oorlogsschip “De Brederode”. De kinderen, maar ook hun ouders of verzorgers, opa of oma, kruipen in de huid van de admiraal, chirurgijn, kok, matroos of soldaat. Met een kleurrijk, gratis speurblad gaan ze op fantasiereis door het museum en tillen kogels, doen de gezondheidstest van de chirurgijn, het receptenspel of het VOC-spel.

Gezinnen/families met kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.

Samen zorgen voor een veilig museumbezoek
Het dragen van een mondkapje in het museum is verplicht vanaf 13 jaar. Ook is vooraf reserveren van een museumticket noodzakelijk. Dat kan via de speciale pagina op de website van het museum of via de qr code.

Algemene info
Facebook pagina museum
Twitter: @MuseumDenBriel
Instagram: @museumdenbriel