Gratis taxatiedag in Museum Den Briel

Wegens succes geprolongeerd

Rotterdam-Voorne aan Zee
22 januari 2023

Op dinsdag 14 februari organiseert Historisch Museum Den Briel in samenwerking met de experts van veilinghuis Vendu Rotterdam, een gratis taxatiedag. De ervaren en deskundige taxateurs van Vendu Rotterdam zullen kosteloos advies geven over meegebrachte voorwerpen, zoals schilderijen, zilver, juwelen en horloges, Art Deco, Aziatische kunst en Chinees porselein. De taxatiedag wordt gehouden in het Historisch Museum Den Briel, Markt 1, Brielle, tussen 10.00 en 16.00 uur.

Aanmelden
Om de dag in goede banen te leiden, is het noodzakelijk dat men zich van tevoren aanmeldt. Dit kan eenvoudig via de afsprakenmodule op de website van www.vendurotterdam.nl. Hier is ook aan te geven wat voor voorwerpen men zou willen laten bekijken. Om zoveel mogelijk mensen de kans te bieden hun voorwerpen te laten beoordelen, wordt gevraagd om niet meer dan 3 voorwerpen mee te brengen. Eventueel kunnen getaxeerde voorwerpen ter plaatse door de taxateurs worden ingenomen voor de aankomende veiling bij Vendu.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Wim Moerman (Vendu Rotterdam) 06 41219496 of Marijke Holtrop (Historisch Museum Den Briel) 06 22719359.

Kelderopruiming museumwinkel
Tijdens de taxatiedag vindt een kelderopruiming plaats van boeken uit de museumwinkel. Op geselecteerde boeken wordt 50% korting op de originele verkoopprijs gegeven.

Algemene info
Twitter: @MuseumDenBriel
Instagram: @museumdenbriel

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met Marijke Holtrop 06-22719359 of Wim Moerman 06-41219496