Corona-maateregelen musea na 25 september opgeheven

Toegangsbeperkende regels niet langer van toepassing

Vanaf 25 september worden voor doorstroomlocaties, zoals musea, alle toegangsbeperkende maatregelen opgeheven.

Voor al onze locaties (Historisch Museum Den Briel, de Stenen Baak en het Visserijmuseum Zwartewaal) is de 1,5 meter afstand dan niet langer verplicht. Een mondkapje dragen hoeft niet, maar mag natuurlijk wel. Het reserveren van een e-ticket met tijdsslot mag nog steeds, maar is niet meer verplicht; een toegangsbewijs kan online óf aan de kassa aangeschaft worden. Voor onze locaties worden geen coronatoegangsbewijzen gevraagd.

Het VVV I punt op Markt 1 kan zonder beperkingen tijdens openingsuren worden geraadpleegd.

Wij kijken er naar uit om onze bezoekers weer op een ‘normale’, vertrouwde pre-corona manier welkom te kunnen heten!