Taxatiedag in Museum Den Briel

Woensdag 15 januari 2020, verzorgd door Venduhuis Rotterdam

2 januari 2020

Rotterdam – Het is inmiddels een Nieuwjaars traditie geworden: Voor de vijfde achtereenvolgende keer organiseren Vendu Rotterdam en Historisch Museum Den Briel wederom een taxatiedag. In een voorgaande editie werd o.a. een 17e-eeuws schilderij (portret van een meisje met waaier) ontdekt en later geveild tijdens de Kunst- en Antiekveiling bij Vendu Rotterdam.

De deskundige en gecertificeerde taxateurs van Vendu Notarishuis zullen kosteloos advies geven over meegebrachte voorwerpen, zoals schilderijen, zilver, juwelen, design, Art Deco, Aziatische kunst & Chinees porselein.

De taxatiedag wordt in het museum gehouden op woensdag 15 januari.
Adres: Markt 1, Brielle
Tijd: 10.00 – 16.00 uur.

Eventueel kunnen voorwerpen ter plaatse ingenomen worden ter veiling.

Vooraf aanmelden is verplicht, met vermelding van de goederen die meegenomen worden, via taxatiedag@vendurotterdam.nl

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Miranda Thompson, 010 411 85 44, m.thompson@vendurotterdam.nl

Zie ook: www.vendurotterdam.nl