Storytrail stadswandeling op zaterdag 12 oktober

Beleef de geschiedenis van Den Briel met verhalenverteller Brot van Gromme

Een avontuurlijke ontdekkingsreis vol historische verhalen: dat is de Storytrail stadswandeling Brielle. Op zaterdagmiddag 12 oktober neemt verhalenverteller Brot van Gromme van theatergezelschap Stadsavonturen zijn publiek mee naar het roemruchte verleden van de stad.

Wie met verteller Brot door de geschiedenis van Den Briel wandelt, komt al snel terecht in een draaikolk van meeslepende verhalen. Verhalen over woeste zeeslagen, oorlog en vrede, recht en onrecht. In het prachtige decor van het eeuwenoude stadje maakt u kennis met de gebroeders de Witt en andere hoofdrolspelers uit het dramatische Rampjaar 1672. Brot vertelt u een verhaal dat niet al te best gaat aflopen. Maar toch zult u na anderhalf uur kunnen terugkijken op een heerlijk vertel-avontuur dat u niet snel meer zult vergeten.

De Storytrail stadswandeling Brielle begint op zaterdag 12 oktober 2019 om 14.00 uur. Reserveren is noodzakelijk: www.storytrail.nl/stadswandeling-brielle. Reserveer nu met kortingscode STORYTRAIL9AL4479 en betaal slechts € 12 per persoon (kinderen: € 6,35).

Voor meer persinformatie: Stadsavonturen (Henke Lever), tel. 030-2467 911 of storytrail@stadsavonturen.nl. Storytrail is een theaterproductie van het gezelschap Stadsavonturen.

Stadsavonturen Cultuur beleven! www.stadsavonturen.nl
Tickets & Cadeaubonnen v.a. 1 persoon: www.storytrail.nl in steden en kastelen, op forten en landgoederen.
F.C. Dondersstraat 25, 3572JB Utrecht, The Netherlands
T +31 (0)30-2467 911 / info@stadsavonturen.nl / F +31 (0)30-2467 912