Vier 1 april vanuit huis!

Alternatieve viering 1 april

Corona gooit ook dit jaar roet in het eten voor ons 1 aprilfeest. Maar de 1 April Vereniging en vele andere partijen in Brielle laten 1 april niet ongemerkt voorbij gaan.

Test je 1 aprilkennis tijdens een pubquiz. Koop een 1 aprilmand, gevuld door de Brielse ondernemers. Ga als gezin op een digitale tour door ons mooie museum. Bestel raasdonders uit één van de Brielse taveernen. En ga met je kinderen op avontuur in de buitenlucht. Er is toch nog van alles gepland op en rond 1 april en dit delen we graag!

Op Beleef Brielle vind je een inspiratiepagina waar alle activiteiten en inspiratie dit jaar in één overzicht te vinden zijn. Zo beleven we toch het 1 aprilgevoel op een veilige Brielse 1,572 meter afstand en kijken we uit naar 2022, het jaar dat we samen 450 jaar bevrijding vieren.

De 1 april inspiratiepagina is mogelijk gemaakt door:

1 April Vereniging
Brielse Belangenvereniging
De Boys van Treslong
De Lumeijden
Historisch Museum Den Briel
Kunst en Cultuur Brielle (BREStheater)
Scouting Bas ’t Hart
Gidsengroep Brielle